Beiträge von Eisenschwein(911) (†)

    Auch wenn anscheinend auf meine Mitarbeit keinen Wert mehr gelegt wird, möchte ich euch (wenn Ihr es nicht eh schon gelesen habt) den letzten Stand mitteilen:


    Zitat

    The beta team is currently testing version 2.550. If the test doesn't reveal any unexpected negative side effects, we will release a new patch before the weekend with the following changes:

    • Changed network messages to reduce packet loss due to “network overload”. Vehicles without a human crew member will no longer send range entry data to other computers. This means that if two players jump into a vehicle previously controlled by the computer a discrepancy may occur between the two different users’ range display in their sights. Solution: Use the laser, activate battlesight, or enter a new range manually. This is probably an acceptable trade-off for the benefit of a greatly reduced overall bandwidth usage, especially for internet connections
    • Corrected a LOS issue with an attached gun blocking the LOS (this was affecting especially the CV90/35-DK and its ability to detect some targets, but also quite a number of other vehicles under certain circumstances), resulting in a rather frustrating lack of response to targets in plain sight
    • Corrected some problems with TC HMG aiming
    • Fixed a bug in network sessions where, on slow movement orders, the squads of IFVs controlled by the session host would disembark automatically and walk in front of their vehicle, but squads of IFVs owned by client computers would not
    • Fixed a bug in network sessions where, on orders to accelerate from slow movement, the squads of IFVs controlled by the session host would mount automatically, but squads of IFVs owned by client computers would not

    Es wird also auch an den Verbindungsproblemen gearbeitet.
    Das Patch scheint also schon "den Finger am Klingelknopf" zu haben.


    Ich hoffe es gibt bald ein offizielles Datum für die Veröffentlichung.

    Ich hole das noch mal hoch.


    Sce. ist soweit durchgetestet, brauche nun noch mal eben 10 (+) Mann für einen Test.


    Wie sieht es heute Abend (08062011) aus ??


    Frage an die Grenfrakion: Welchen SPz wollt Ihr haben, aktuell ist CV 90/35 geplant....?!


    P.S.: Welche Kampfpanzer hättet Ihr denn eigentlich gern, 2A5 oder lieber 2E ??

    Da bin ich ja mal gespannt!


    Der Pizarro spiegelt (multipliziert) jedes der reaktiven Panzerungselement am Bug aus nur EINER Grafik !!


    Jede Änderung führt also zu einem endlosen "Flickenteppich".


    Ich drück die Daumen.

    Gemach, gemach.


    Erstmal muss das Sce. von euch getestet werden und ich muss parallel die Abläufe prüfen.


    Im Gegensatz zum ursprünglichen Szenario läuft das Aktuelle mit 8 hoch 16 Varianten........

    Wer wollte eigentlich die Überarbeitung diese Sce. ?????


    Aber gut, hier ist die Beta:



    Befehl des






    Ich habe auch nicht sooo viel geändert ^^
    Eine Kompanie verzögert und eventuell tritt eine Kompanie als Reserve an.....