Servus,
kopfschüttel, einen SB Dongle verkauft man nicht. Der wird vererbt.
MkG
Duke
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Servus,
kopfschüttel, einen SB Dongle verkauft man nicht. Der wird vererbt.
MkG
Duke
Servus,
wir brauchen noch einen Mitstreiter. Fuchs ist ausgefallen, da er nach dem Paris Anschlag im Dauereinsatz ist.
Also geboten wird H2H von der Hardcore Sorte. Panzerwünsche können noch angemeldet werden, obwohl es mich schon in den Fingern juckt mit dem Challenger
anzutreten.
MkG
Duke
Servus,
@Gladiator: wir können uns aussuchen Leo2A5 oder M1A1(HA) oder Challenger 2.
Ein Franzose hat sich gemeldet und ihm ist es wurscht. Bis jetzt haben sich 2 Teams für den Leo entschieden.
Ich bin für den Chally, werde allerdings noch mal ein paar Testrunden veranstalteten.
MkG
Duke
Servus,
der Andrée hatte eben eine super Idee.
Wir machen in Dänemark ein Saufspiel daraus. Bei jedem Oli gibts einen kurzen.
MkG
Duke
Servus,
da wird nix gestrichen, aber Fennek ist eine gute Idee.
Ansonsten muss ja nur copy paste gemacht werden, die Modelle sind ja da.
MkG
Duke
Servus,
fast vergessen:
Sieg!
PzGren_prüfung_mit_PzGrp_CV9030FI-Leo2E_30102012_12-04-15_21_25_02.htm
MkG
Duke
Servus,
ach komm, dann könnt ihr auch noch den Jaguar als VB machen.
Dazu bitte noch das Artillerieunterstützungsmenü im Scenarioeditor dahin gehend ändern, dass ich nicht nur die VB als alleinig Berechtigte zur Ari Anforderung einstellen kann, sondern auch bestimmte nicht VB Fahrzeuge.
MkG
Duke
Servus,
ich hätte da noch 3 Wünsche die bestimmt schnell zu realisieren sind.
Warrior, Marder und M2 als VB Fahrzeuge, von mir auch nur aus der F8 Sicht steuerbar, Hauptsache taktisches Symbol taucht in Karte auf.
MkG
Duke
Servus Achim,
Herzlichen Glückwunsch von der gesammten Duke Familie.
MkG
Duke
Servus,
Ssnake:
ZitatAlles anzeigenWe definitely WANT to have a new version ready by June 2016. The feature set is still a bit unclear however (we intend to nail it down early in the 1st quarter, and then to start with the internal beta test).
The full feature disclosure will usually begin six to eight weeks prior to the anticipated release date. I have however already announced a few things on prior occasions, particularly the new terrain engine. We've been working on that almost since the release day of SB Pro 3.002. It will allow us to do new things in the future, not all of which we can implement initially, but it's an essential project for a number of future core features. What I can say is that it'll allow us to bring leveled roads to mountain slopes, and generally smoothed roads. It'll allow us to create hairpin curves on very steep slopes which is actually something that not many real-time simulations do at all, or do well, so we're actually quite proud of that (even though the practical application in Steel Beasts maps may be rare).
One consequence of this new terrain is that it will absolutely require 64 bit, so we can no longer support X86 mode. Another is that height maps will require substantially more disk space. I will post more on that in a separate thread some time in the new year.
Expect new playable vehicles. Which ones will remain undisclosed, of course, until shortly before the release date. But you'll love 'em.
Also, we'll include the particle system that we had hoped to have in SB Pro PE 3.0, but we seriously underestimated the amount of work that had to be invested, both into the particle system itself as well as into the artwork, or the shader effects. But I've seen some amazing eye candy in early development previews (at least "amazing" to me, a dinosaur who started home computing in the mid 1980s). The days of eternal sunshine in Steel Beasts are definitely coming to an end. Bad weather may never have been so good.
We've invested a substantial amount into the infantry field, above all, the user interface, so that small scale infantry scenarios will become much more practical to play.
Another hopefully welcome feature of practical value will be "force templates", allowing you to configure the equipment of each mech infantry team so you can have, say, multiple variations of infantry platoons for the same nation but different tables of organization and equipment across decades of doctrinal changes. You'll be able to save company and even battalion force templates, which you can then share with the community so you can create your scenarios much faster without having to put together everything from scratch, every time.
There's so much more, but for now this will have to do. We will post more information in the coming months.
MkG
Duke
Servus,
letzter internationaler VOWOPANZ dieses Jahr.
Da ich außer Haus bin, wird Ronin als Serverhorst fungieren.
Ich werde ab nächstem Jahr VOWOPANZ nicht mehr im .com Forum anbieten.
Da Ronin als Serverbediener dabei ist, werde ich versuchen das ganze jede Woche durchzuführen, aber in Deutsch.
Sozusagen ein fixes 911 Freitagabend Gefecht.
Sollte der ein oder andere englisch sprachige auftauchen, kann der bei mir Richtschütze machen.
MkG
Duke
Servus,
bin da.
Duke